read.COMMENT.follow

Thursday, January 17, 2013

Lagu

Assalamualaikum...


Hari ni aku nak berceritera sedikit :D Kita diberi banyak cara untuk meluahkan tentang apa yang kita rasa . Ada yang melalui perbuatan, percakapan serta permikiran . Ada yang akan jadi malu tak tentu pasal bila dia rasa sesuatu yang tidak di ingini . Ada yang main terus cakap pakai kaki tangan sebab marah tak ingat dunia . Tapi yang paling tak best ada yang suka pendam je perasaan tu . Cara tu kan, " its hurt you from the inside" . Bahawa, makan dalam... Tapi aku nak bercerita kalau kita luahkan perasaan melalui lagu . Selalunya bila seseorang insan tu tidak mengetahui untuk bercakap meluahkan sesuatu, dia akan meluahkannya melalui lagu . Mungkin akan dituju untuk insan yang berkenaan atau mungkin hanya untuk didengar untuk diri sendiri . Bagi orang yang dilaun cinta laa katakan , selalu bagi lagu yang macam ni, 'Tercipta Untukku : Ungu' , 'Lagu : Bedroom Sanctuary' , 'The Guardian Angel : The Red Jumpsuit Apparatus' dan sebagainya laa kan . Jenuh laa kalau aku nak list kan semua lagu cinta . HAHA . Aku nak bagitau yang aku jenis yang suka luahkan melalui lagu ^^ . Aku suka meluah kan melalui percakapan tetapi kalau melalui lagu lebih menusuk kalbu laa katakan :P Bila luahkan melalui lagu , rasa macam penyanyi tu faham apa yang kita rasa . Cara mereka sampaikan dengan penuh perasaan... Fuuhhh... Sentap jiwa aku bai :') Hoping that things will get better soon :') Pray for me kay folks... Rasanya tu jelaa kot sebab kalau berleter panjang-2 pon orang malas nak baca :D Selamat Pagi dan sekian :)

No comments: