read.COMMENT.follow

Saturday, January 19, 2013

Tersirat lagi Terselit

Assalamualaikum...

Hari ini, esok dan seterusnya akan ku ingat sampai bila-bila , wahai sahabatku . Kau begitu sempurna kepada diriku . Sikapmu yang nakal dan berlagak seperti Kluang Man telah membuatku tentang rasa cinta kepadamu . No one didalam dunia ini adalah true friend aku kecuali kau . Tanpamu disisiku adalah dugaannya yang paling hebat dalam hidupku . Aku harap aku dapat see you again di dalam ruang rindu sampai nanti sampai mati . Ilham dimatamu juga telah memberiku inspirasi kepada diriku untuk menulis mesej ini . Walaupun kita akan melalui perpisahan ini , aku tetap tak akan lupakan kenangan terindah bersamamu . Permintaan hati ku adalah dapat lebih banyak saat indah bersamamu . Andai ku tahu bila aku sudah tiada nanti , aku berharap dapat bertakhta dihatimu dan berharap ini bukanlah salam terakhir daripadaku . Aku juga berharap I'm yours sampaiku menutup mata . Bye-bye . Sekian...

No comments: